وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان .

وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان

خرید آنلاین تلویزیون سامسونگ 58au7000

 

تلویزیون 4K سامسونگ AU7000 دارای پردازنده کریستالی با قابلیت پخش محتوای 4K است. این پردازشگر با پردازش لحظه به لحظه تصاویر صحنه هایی با کیفیت و واقعی را نمایش میدهد. تلویزیون سامسونگ 58AU7000 با برخورداری از پردازنده کریستالی و به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش میدهد.

تلویزیون 58 اینچ سامسونگ AU7000یکی دیگر از عظمت های شرکت سامسونگ است که در سال 2021 از این محصول زیبا و شگفت انگیز خود رونمایی کرده است و آن را در سایزهای مختلف43، 50، 55، 58، 65، 70، 75 اینچ به بازار تزریق کرده است. شرکت سامسونگ با سابقه ی درخشانی که دارد یکی از بهترین تلویزیون های ساخته شده را که هر سال ارتقا یافته ی سال قبل است در اختیار کاربران خود در سراسر دنیا قرار می دهد که از نگاه کاربران و کارشناسان یکی از بهترین تلویزیون ها با قیمت مناسب و کیفیت عالی است.

به کمک فناوری TV Sound to Mobile می توانید با انتقال صدای تلویزیون به موبایل، آن را از طریق تلفن همراه یا هندزفری بشنوید. همچنین این تلویزیون برای اشتراک گذاری صدا، مجهز به برنامه Sound Mirroring است. کاربر با استفاده از فناوری Mirroring می تواند به راحتی صفحه تلفن هوشمند خود را بر روی نمایشگر تلویزیون منتقل کند. ویژگی Tap View نیز کار انتقال محتوا از موبایل به تلویزیون را ساده کرده است.

تلویزیون 58 اینچ‌ 2021 سامسونگ Au7000

باید گفت که این تلویزیون میان رده سامسونگ یکی از بهترین تلویزیون‌های سری 7 است و با امکانات خوبی که در خود گنجانده است توانایی این را دارد تا تجربیات عالی را برای شما رقم بزند. شرکت سامسونگ با طراحی عالی و بی نظیر تلویزیون هایش توانسته است هر سال نام خود را در صدر اول جدول تلویزیون های خارجی قرار دهد. این نمایشگر کریستال دارای طراحی بسیار زیبا و حرفه ای است به گونه ای که کاملا مشخص است کار طراحان مطرح دنیا می باشد به همین علت توانسته اند طرفداران زیادی را از آن خود کنند.

AU7000 از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و در رنگ مشکی در بازار موجود می باشد و می تواند جلوه و دکوراسیون مدرنی را به محیط زندگی خریداران ببخشد. یکی از مهم ترین قسمت های طراحی تلویزیون که می توانیم به آن اشاره کنیم، دیزاین و ساخت صفحه نمایش آن است که سامسونگ با توجه به این موضوع، این قسمت را به گونه ای طراحی کرده است که که مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار بگیرد.

سیستم عامل Tizen 6.0 در تلویزیون 2021 سامسونگ مدل AU7000 امکانات هوشمند متفاوت تری را نسبت به تلویزیون های 2020 سامسونگ در اختیار شما قرار میدهد و به سرگرمی های هوشمند مختلفی دسترسی خواهید داشت. تلویزیون هوشمند سامسونگ 58AU7000 از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. تلویزیون 2021 سامسونگ AU7000 به شما اجازه میدهد محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید.

گالری تصاویر و ویدیو تلویزیون Au7000 ⭐

تلویزیون سامسونگ AU7000 جزو پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ است چون هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت رضایت بخشی را ارائه می دهد. در ادامه با بررسی تلویزیون AU7000 سامسونگ همراه افرالند باشید تا در مورد امکانات و کیفیت این نمایشگر 2021 سامسونگ بیشتر بدانید. ریسپانس تایم نمایشگر متوسط و معمول هست اما تاخیر ورودی به شدت پایین و سریع هست حتی بهتر و سریعتر از خیلی از مانیتور های گیمینگ همچنین نسبت کنتراست بسیار خوب و بالای این تلویزیون اون رو به گزینه‌ی خوب کیفی به خصوص در شب و محیط های تاریک مبدل میکنه.

این کار علاوه بر مرتب کردن فضای پشت تلویزیون AU7000، باعث می شود از روبرو نیز نمای تلویزیون با مشاهده سیم های اضافی خراب نشود و از شلوغی اطراف تلویزیون کاسته شود. تلویزیون های ۲۰۲۱ سامسونگ از فناوری جدیدی با عنوان Motion Xcelerator پشتیبانی میکنند. تلویزیون AU7000 سامسونگ نیز از این فناوری برخوردار است و باعث میشود تا تصاویر در حال حرکت کاملا صاف و واضح نمایش داده شوند. تکنولوژی Motion Xcelerator برای کاهش لرزش تصویر در این تلویزیون استفاده شده است. لرزش تصاویر در صحنه های اکشن یا سریع به علت خاموش نشدن پیکسل ها میباشد. فناوری Motion Xcelerator با خاموش کردن نور پس زمینه باعث میشود تا صحنه ها بدون لرزش نمایش داده شوند.

فروشگاه پیلاتو به فکر کدبانوهای باسلیقه ایرانی نیز بوده و انواع لوازم خانگی شامل پخچال، فریزر، ساید بای ساید، مایکروویو، جاروبرقی، ماشین لباشسویی، ماشین ظرفشویی را نیز ارائه می نماید. در یک کلام پیلاتو گلچینی از بهترین محصولات برندهای معتبر جهانی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، پاناسونیک، فیلیپس، مولینکس.

تلویزیون 43 اینچ سامسونگ محصول سال 2021 بهره مندی از فناوری True Color دارای نرم افزار Smart Things پشتیبانی از 3 پورت HDMI و 2 پورت USB بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات مجهز به پردازنده قوی... یکی از ویژگی های بسیار بارز این تلویزیون سامسونگ 58AU7000، امکان مَچ کردن لپ تاپ و یا گوشی همراه خود از طریق قابلیت بی سیم بلوتوث و وای فا به تلویزیون می باشد که به مخاطبان این امکان را می بخشد تا از این تلویزیون 58 اینچ سامسونگ به عنوان یک رایانه شخصی نیز استفاده نمود.

تلویزیون ال جی 58AU7000 و امکانات آن

به این ترتیب این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که تمامی لوازم هوشمند منزل که مجهز به IoT هستند را به تلویزیون متصل کرده و از طریق برنامه SmartThings کند. سامسونگ از فناوری های Sound Mirroring برای اشتراک گذاری صدا، برای انتقال محتوا از تلفن همراه به تلویزیون از تکنولوژی App Casting و از قابلیت Mirroring به منظور انتقال صفحه نمایش موبایل بر روی نمایشگر تلویزیون بهره گرفته است. Anynet+ /HDMI-CEC, کنترل دستگاه های خارجی از طریق که Anynet + (HDMI-CEC) با کنترل از راه دور.

نمایش محتوای دستگاه های در محدوده تلویزیون، از طریق این ویژگی بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ امکان پذیر می شود. یکی از تفاوت های تلویزیون کریستال سامسونگ AU7000 با تلویزیون های سامسونگ معمولی مجهز بودن این مدل به پردازنده کریستالی میباشد. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7000 از پردازشگر Crystal Processor 4K برخوردار است و با بهبود رنگ و جزییات تصویر، صحنه های واقعی تری را به نمایش میگذارد.

Mobile to TV – Mirroring قابلیتی بسیار جذاب است که با استفاده از آن کاربر می تواند محتویات داخل گوشی خود را اعم از فیلم ، تصاویر و موزیک ها با بقیه افراد در داخل خانه به اشتراک بگذارد به این صورت که محتوا را بدون نیاز به سیم می توانید رو صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت تلویزیون سامسونگ بندازید و به اشتراک بگذارید . و قابلیت TV to Mobile – Mirroring برعکس قابلیت قبلی است که شما می توانید محتوای داخل تلویزیون را برروی گوشی اسمارت خود بندازید .

تلویزیون های 2021 شرکت سامسونگ با پسوند A معرفی شدند که به نسبت مدل 2020 یا همان سری T پیشرفت های قابل چشمگیری داشته است. تلویزیون 58 اینچ‌ سامسونگ AU7000 جزء با کیفیت ترین و جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد که با موتور پردازش قوی Crystal Processor 4K، پردازنده ی 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل سازنده ی صفحه نمایش آن، بهترین کیفیت ها را خلق کرده و عملکرد های قابل توجهی را به کاربران خود عرضه می کند.

در رابطه با ضخامت پنل تلویزیون باید بگوییم این تلویزیون از ضخامت بسیار مناسبی در بخش بدنه برخوردار است. چراکه به خوبی روی دیوار منزلتان قرار گرفته و فاصله‌ی کمی میان تلویزیون با دیوار ایجاد می‌شود. کیفیت ساخت پنل پشت تلویزیون نیز بسیار عالی بوده و ورودی‌های مربوط به تلویزیون در این بخش قرار گرفته‌اند. تلویزیون AU7000 دارای حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف صفحه نمایش است تا حواس بیننده به این فریم‌ها پرت نشود. سیستم عامل مجموعه ای از برنامه ها که موجب راه اندازی و استفاده از تلویزیون و همچنین موجب توانایی اتصال و همگام سازی با دیگر گجت ها خواهد شد.

در کل فناوری PurColor برنامه ای است که برای بهبود کیفیت تصویر مثل رنگ در صفحه تلویزیون طراحی شده است. این فناوری در تلویزیون های UHD استفاده می شود ، معمولاً تصاویری با وضوح کمتر از UHD دریافت می کنید ، در این حالت فناوری PurColor با تولید رنگ هایی با کیفیت بالاتر تصاویری بسیار زیبا را تولید می کنند. کیفیت تصویر اساسی ترین موردی است که تمامی خریداران تلویزیون در هنگام خرید به ان توجه میکنند.


برچسب: تلویزیون سامسونگ 55au9000، جدیدترین تلویزیون سامسونگ 2020، قیمت تلویزیون tu8000 سامسونگ، قیمت تلویزیون سامسونگ 58tu7000، تنظیمات تلویزیون سامسونگ au8000، تلویزیون سامسونگ مدل au7000، تلویزیون سامسونگ ۸۸۰۰، تلویزیون سامسونگ 65au7000، قیمت تلویزیون سامسونگ 58AU7000، لیست قیمت تلویزیون 4K سامسونگ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۲۲ توسط:Fergus موضوع: عمومی نظرات (0)