وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان .

وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان

آشنایی با 5 نماینده فروش برتر داکت اسپلیت گرین سایت تاسیسات دات کام + مزایا و معایب خرید اینترنتی آن

داکت اسپلیت گرین به دلیل شرایط مناسب برای نصب بر روی سقف انواع اتاق‌ها و فضاهای مسکونی و اداری مناسب است. همچنین به فضای بسیار محدودی نیاز دارد و مراحل نصب و استفاده از آن زمانبر نیست. همچنین باید بدانید که یکی از مهمترین گزینه‌های خرید در این محصولات توجه به برچسب‌های واقعی انرژی نصب شده بر روی این محصولات است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی سایر ویژگی های آن بپردازیم.

برای اطمینان از برچسب انرژی و همچنین سایر مشخصات سیستم مانند قدرت خنک کننده و سایر موارد، باید مارک‌های معتبر Duct Split Inverter را از طریق مجموعه‌های فروش معتبر مستقیم و مستقر خریداری کنید. خرید سهام و نوع دست دوم یا انواع جدید این محصولات در بازارهای متوسط و غیررسمی، چون تضمینی ندارد، می‌تواند صدمات زیادی به شما وارد کند.

در فرآیند خرید باید به مشخصات از جمله کارایی محاسبه شده با استفاده از جدول انرژی دستگاه، اطلاعات مربوط به انواع کمپرسورهای سیستم و همچنین ضمانت‌ها و مقایسه با سایر محصولات در همین رده توجه کنید تا بتوانید بهترین‌ها را در نظر بگیرید سیستم تهویه مطابق با خرید با توجه به شرایط اقتصادی و فنی مورد نیاز شما.

داکت اسپلیت گرین اینورتر ۴۸۰۰۰ GDS-48P3T1A

شرکت گرین یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تهویه مطبوع است. امروزه داکت اسپلیت یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های مورد استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع است که استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است زیرا نصب دستگاه در واحد ساختمان کافی است و از آنجا که داکت اسپلیت دارای قابلیت کانال دهی به چندین مکان هستند، بدون نیاز استفاده از چندین شکاف دیواری دیگر، و این ویژگی باعث شده است که داکت اسپلیت هات ها در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گیرند.

تقسیمات مجاری گرین با روش روز اروپا یکی از برترین تقسیمات مجاری در جهان است. پارتیشن‌های مجرای گرین از دو قسمت یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده‌اند و این دو قسمت توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند. واحد داخلی در داخل سقف‌های کاذب نصب شده و مخفی است و واحد داخلی را می‌توان به فضاهای مختلف هدایت کرد و محیط‌های مورد نظر را به طور همزمان و همزمان تهویه کرد. واحد تقسیم مجرای خارجی در خارج از ساختمان قرار دارد.

عملیات خنک سازی در کانالهای اسپلیت همان پارتیشن دیواری است اما برای تأمین گرمایش کانالهای اسپلیت، آن‌ها به سیستم کویل آب گرم مجهز شده و آب آنها از طریق موتور خانه یا بسته بندی داکت اسپلیت گرین اینورتر GDS-48P3T1 ظرفیت 48000 BTU دارد این مدل داکت اسپلیت گرین دارای کمپرسور دوار است و دارای عملکردهای سرمایشی و گرمایشی است.

سایر ویژگی ها:

استفاده از داکت اسپلیت گرین اینورتر بسیار مقرون به صرفه است و تا 50٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. پارتیشن‌های داکت به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: پارتیشن کانال معمولی و پارتیشن کانال معکوس. اگر مساحت فضای مورد نظر که داکت اسپلیت در آن کار می‌کند بیش از 120 متر مربع باشد، استفاده از دو دستگاه داکت اسپلیت برای ایجاد شرایط بسیار مطلوب برای کاربر توصیه می‌شود.

داکت اسپلیت اینورتر گرین دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 18 ماه گارانتی برای سایر قطعات است و این ضمانت نامه‌ها از طریق سایت مرجع شرکت ارائه می‌شود.

مصرف برق در داکت اسپلیت گرین اینورتر سه فاز است و گاز مبرد مورد استفاده در این دستگاه گاز مبرد R410a است که به گاز گرین معروف است و هیچ آسیبی به لایه ازن نمی‌رساند. در صفحه داخلی کانال، یک فیلتر گرین تقسیم شده برای تصفیه هوا وجود دارد و این فیلتر تمام آلودگی‌ها و ذرات گرد و غبار را جذب می‌کند و در نهایت هوای بسیار تمیز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

منبع سایت:

https://tasisat.com/product-category/cooling/duct-spilit/green-duct-split/

 


برچسب: داکت اسپلیت گرین، خرید داکت اسپلیت گرین، قیمت داکت اسپلیت گرین، کاتالوگ داکت اسپلیت گرین، نمایندگی داکت اسپلیت گرین، لیست قیمت داکت اسپلیت گرین، مشخصات فنی داکت اسپلیت گرین، فروش داکت اسپلیت گرین،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۰:۱۹ توسط:Fergus موضوع: معماری نظرات (0)