وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان .

وبگاه تخصصی معماری ایران و جهان

انواع نهال سیب

اگر نیاز به اطلاعات کامل و جامع تری در مورد انواع نهال سیب دارید پیشنهاد میکنیم به ادرس زیر مراجعه کیند:

https://akinnahal.com/product-category/نهال-سیب/


مراحل حساس کاشت نهال سیب
یکی از شایع ترین عوارض باغات سیب از دست دادن میوه سیب سالم است. پاییز در سه مرحله دیده می شود و به تنوع نوع یتیم ، آب و هوا ، خاک و غیره بستگی دارد. مرحله اول 2 تا 3 هفته پس از ریزش اولین گل طول می کشد ، مرحله بعدی زمانی است که میوه رسیده است و آخرین مرحله زمانی است که میوه کاملاً رسیده است ، که بیشترین آسیب را به باغ می رساند.

کم آبی بدن به عواملی مانند از دست دادن میوه ، ژنتیک گیاهان ، کمبود مواد مغذی و هورمونی ، کمبود آب ، گونه های گیاهی و غیره بستگی دارد. در حالی که در مرحله نهایی ، مصرف میوه سالم بیش از 20 عدد در 24 ساعت است ، برای کنترل التهاب از مواد ضد التهابی و هورمون هایی مانند استیک اسید ایندول و اسید اندولیتیک اسید بوتیریک استفاده کنید.

آب و هوا و خاک:
گیاهان سیب در آب و هوای سرد و معتدل رشد خوبی دارند و می توانند تا دمای 40- درجه را تحمل کنند ، اما در دماهایی که برای رفع نیازهای سرما بسیار گرم است ، تولید موفق نخواهد بود. علاوه بر این ، اگر آب و هوا در شب یک ماه قبل از برداشت سیب سرد باشد ، کیفیت آن بهتر خواهد بود. سیب را می توان تقریباً در هر نوع خاکی کشت کرد ، اما خاکهای عمیق و سبک غنی از مواد آلی برای این گیاه مناسب تر است. به دلیل ریشه های بالایی ، مستعد کمبود آب است و از طرف دیگر ، سطح آب زیرزمینی نباید از 2 متر تجاوز کند.
برداشت از نهال سیب:
فرایند رسیدن میوه را می توان با تغییر رنگ ، شکل و مزه آن تشخیص داد. اگرچه تجهیزات برداشت یک ماشین در بازار است ، اما برای جلوگیری از آسیب دیدن میوه ، معمولاً برداشت توسط دست و کارگران انجام می شود ، به طوری که هنگام برداشت میوه آسیب نبیند ، له نشود یا آسیب نبیند و روی زمین بیفتد. زمین شرایط نگهداری.
درخت سیب مانته:
نوع هرس درختان سیب بسته به نوع گیاه ، سن و ارتفاع درخت متغیر است ، بنابراین با محصولاتی مانند گل رز سیب و گلدن دیلیشس که دارای مستقیم ترین و مستقیم ترین شاخه ها هستند ، به شکل شلغم رشد می کند. به با این حال ، برخی از پرورش دهندگان با شاخه های افقی به شکل فنجان محصور شده اند ، که معمولاً باید بعد از کوددهی و پس از نگهداری و نصب درختان قطع شوند. در هنگام زایمان ، باید اندامهای بیمار یا بیمار و غیره را کوتاه کرد.

کشت بومی سیب:
سیب رز اصفهان ، مشهد و شفیع آباد. سیب زنوز مرند ، سیب سلطانی اصفهان ، سیب شیخ احمد تبریز

کشت سیب در فضای باز:

سیب زرد لبنانی ، سیب قرمز لبنانی ، مک اینتاش ، جاناتان ، Stay Man ، Ram Beauty ، Norsern Spy ، WinSap ، کشاورز عدم تحمل طلا ، کشاورز Boscope که سه گانه است.سیب رز:

این یک پرورش دهنده سیب در ایران است که دارای اندازه متوسط ​​قرمز و سفید و سبز کمی است

طعم شیرین شیرینی دارد که عطر مطبوعی دارد و تابستان به موقع فرا رسیده است.

چهره های خارجی در کشور:
کاشت تابستانی: گالا - دلبر استیوال -.
Falling Figures: Golden Delicious - Red Delicious - Granny Smith - Radastar King - Prime Root Jonagold - Fuji - Equal - McIntosh
شرح نهال های معمولی سیب:
گواهی بهداشت قرنطینه و شرح نهال های یتیم ، ترجیحاً یک مجرد 2 ساله با شاخه های سالم ، ظاهرا رنگارنگ و عاری از ویروس ، باکتری ، قارچ ، ریشه دار و در صورت امکان ، شاخه های جانبی.
در زمان فروش باید حداقل 75 سانتی متر ارتفاع داشته باشد - ارتفاع محل رشد تا زمین بیش از 10 سانتی متر و حداکثر 15 سانتی متر نیست. ارتفاع نهال های پیوندی با ریشه بین 100 تا 120 سانتی متر است. پس از برداشتن قطر گیاه در زمان فروش بین محل پیوندک و تاج یک تا 1.5 سانتی متر.
آماده سازی زمین:
بعد از اینکه خاک را عمیق کار کردید ، آن را با یک کاردک و غلتک بمالید تا خاک را برای کاشت آماده کنید.
20 تن کمپوست در هکتار قبل از کاشت باید با خاک و گودال مخلوط شود. (کود دامی باید کاملاً پوسیده باشد)
از کاشت درختان میوه و کاشت میوه ، کاشت تابستانی و علفهای هرز در باغهای جدید خودداری کنید.

نحوه پرورش نهال:
محل پیوند باید خارج از زمین و در جهت عبور هوا باشد.
پس از خیساندن گیاهان ، خاک را مخلوط کرده و فوراً نهال های کاشته شده را آبیاری کنید تا به چسبندگی بین ریشه و خاک برسید.


فاصله کاشت نهال سیب:
در کاشتهای کاشته شده 6 7 7 متر یا 7 7 7 متر در پایه در نظر گرفته می شود. 2 مورد بررسی قرار گرفت.
فاصله بین نهال ها در یک ردیف بسته به نوع ریشه متفاوت است ، اما لازم است فاصله 3 متر بین ردیف ها را در نظر بگیرید.
پس از تعیین فاصله کاشت ، یک عمل حفاری انجام دهید ، سپس سوراخ مورد نظر را مشخص کنید ، و سوراخ حفر شده در همان نقطه ، و در نتیجه فاصله بین اعداد.


یکی از وبسیات های تخصصی در زمینه خرید اینترنتی نهال وبسایت اکین نهال میباشد که ادرس این مجموعه جهت استفاده شما در انتهای مطلب اورده میشود.

https://akinnahal.com/خرید-نهال/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۴:۳۱ توسط:Fergus موضوع: عمومی نظرات (0)